Werkbanken voor Toniataba Technical Secondary School

Werkbanken voor technische school in Toniataba – Gambia

In 2022 heeft Stichting Karamba het mede mogelijk gemaakt dat er in Toniataba (Gambia) een technische school is gerealiseerd. Dat is redelijk bijzonder want er zijn maar weinig scholen voor beroepsopleidingen in Gambia. Op deze school worden kinderen onder meer opgeleid tot metaalbewerker, automonteur, timmerman en metselaar. Door deze opleidingen krijgen de kinderen een beter perspectief op betaald werk.

De school heeft dringend behoefte aan werkbanken met een bankschroef. Zowel de school als onze stichting heeft onvoldoende middelen om de aanschaf hiervan te bekostigen. Wij doen dan ook een beroep op een ieder die kinderen willen helpen een beter toekomstperspectief te krijgen.

We hebben 8 werkbanken nodig. Als we voldoende middelen hebben dan zullen we in Gambia te materialen aanschaffen, zodat de leerlingen de werkbanken zelf kunnen maken. Daarmee sparen we transportkosten vanuit Nederland uit, steunen we ook de lokale economie en hebben de leerlingen een mooi project om hun vaardigheden nog beter te ontwikkelen.

Help jij mee?!

We zijn ook op zoek naar BANKSCHROEVEN, welke wij als stitching naar Gambia zullen verschepen. Bankschroeven mag je inleveren bij De Zaak van Ermelo, of geef ons een belletje als wij de bankschroef kunnen komen ophalen. Telefoonnummer 06-13 30 30 85.

Wil je ons financieel helpen bij het aanschaffen van het materiaal voor de werkbanken, het verschepen van bankschroeven en alle andere lesmaterialen die wij nodig hebben voor de school, dan kun je hier doneren.