Bedrijfssponsor

We hebben verschillende opties voor je. Als bedrijf kun je een project of organisatie in the Talenten Fabriek ‘adopteren’. Geld inzamelen tijdens een bedrijfsevenement. Eénmalig doneren. Of de organisatie van de stedenband steunen.

Adopteer een organisatie of project

We hebben contact met onder andere scholen, ziekenhuizen en de gemeente. Wij steunen elk jaar de lagere school met o.a. uniformen. Je kan als bedrijf een project of organisatie ‘adopteren’.

Steun de stedenband ’in natura’

Papier, flyers, advertenties, locatie, ons computernetwerk … Voor dit soort zaken zoeken wij sponsors. Stichting Karamba wil de kosten namelijk zo laag mogelijk houden. Wij kijken graag samen met je naar welke producten of diensten jouw bedrijf hieraan zou kunnen bijdragen. Willen jullie ons steunen? Stuur dan een bericht aan Henk van Bruggen. info@stichtingkaramba.nl

Organiseer een actie!

En wij denken graag met je mee over de organisatie daarvan. Activiteiten waarbij je geld in kan zamelen zijn bijv. vanwege een kick-off meeting van een project, tijdens een teambuilding sessie of vanwege een ander bedrijfsevenement.

Steun éénmalig een project in Toniataba

We zijn ook al erg blij als jouw bedrijf eenmalig een gift doet. Als je aan een specifieke doelgroep of organisatie in Toniataba, Gambia, een gift wilt overmaken, dan kun je een keuze maken uit één van onze projecten.

Voor advies over welk project het beste bij je bedrijf past, kun je advies vragen aan Henk van Bruggen. info@stichtingkaramba.nl

Bij grote donaties (van minimaal 1000 euro) vermelden wij de naam van je bedrijf en het logo op de webpagina van het project als sponsor.